Kwaliteit

 

Kwaliteitsstatuut

Per 1 januari 2017 beschikt Psychologenpraktijk Buijk over een goedgekeurd Kwaliteitsstatuut Basis GGZ, dat jaarlijks wordt herkeurd.

De link naar het Kwaliteitsstatuut vindt u onder aan iedere pagina.

 

Klanttevredenheidsmeting

De tevredenheid van de cliënten wordt getoetst door middel van het afnemen van een vragenlijst aan het einde van de behandeling: CQi. De CQ-index staat voor Consumer Quality Index. De resultaten van deze metingen en meer informatie over deze vragenlijst vindt u hieronder:

 

2024

Bejegening (1-5): 4.3

Informatie (1-5): 4.0

Samen beslissen:  (1-5): 4.3

Uitvoering (1-5): 4.0

Rapportcijfer: 8.2

 

Wij hechten waarde eraan dat u tevreden bent over de behandeling en stellen uw beoordeling op prijs. Hierdoor kunnen wij onze werkwijze blijven verbeteren. 

 

 

 

Het persoonlijk jaarrapport van G. Buijk: 

Jaarrapport 2020 Buijk
PDF – 1,1 MB 612 downloads

Vragen, problemen of klachten over ons?

Heeft u vragen of opmerkingen over onze diensten? Bent u ontevreden?

Laat het ons alstublieft weten. Wij gaan graag met u in gesprek en willen er dan samen uit komen.

 

Lukt dat niet en blijft u zitten met vragen of onvrede? Via onderstaande link leest u welke stappen u kunt ondernemen.

www.p3nl.nl/klachtenregeling/clienten.