Kwaliteit

 

Kwaliteitsstatuut

Per 1 januari 2017 beschikt Psychologenpraktijk Buijk over een goedgekeurd Kwaliteitsstatuut Basis GGZ, dat jaarlijks wordt herkeurd.

De link naar het Kwaliteitsstatuut vindt u onder aan iedere pagina.

 

Klanttevredenheidsmeting

De tevredenheid van de cliënten wordt getoetst door middel van het afnemen van een vragenlijst aan het einde van de behandeling: CQi. De CQ-index staat voor Consumer Quality Index. De resultaten van deze metingen en meer informatie over deze vragenlijst vindt u hieronder:

 

2021

Bejegening (1-5): 4.69

Informatie (1-5): 4.01

Samen beslissen:  (1-5): 4.11

Uitvoering (1-5): 3.80

Rapportcijfer: 7.48

 

Wij hechten waarde eraan dat u tevreden bent over de behandeling en stellen uw beoordeling op prijs. Hierdoor kunnen wij onze werkwijze blijven verbeteren. 

Zo hebben wij het afgelopen jaar meer aandacht gelegd op het onderdeel Samen Beslissen door de uitwerking van het behandelplan aan te passen en hier ook tijdens het behandeltraject meer aandacht aan te besteden. Dit is terug te zien in de beoordeling (van 3.8 naar 4.11). 

 

 

Het persoonlijk jaarrapport van G. Buijk: 

Jaarrapport 2020 Buijk
PDF – 1,1 MB 110 downloads

Vragen, problemen of klachten over ons?

Heeft u vragen of opmerkingen over onze diensten? Bent u ontevreden?

Laat het ons alstublieft weten. Wij gaan graag met u in gesprek en willen er dan samen uit komen.

 

Lukt dat niet en blijft u zitten met vragen of onvrede? Via onderstaande link leest u welke stappen u kunt ondernemen.

www.p3nl.nl/klachtenregeling/clienten.